Про фірмовий стиль

Є велика різниця між “справжнім” фірмовим стилем, який розробляють професійні студії дизайну за великі гроші, і міні фірмовим стилем, який в принципі цілком задовільнить потреби малого та середнього бізнесу, але багато людей цього не розуміє. Зазвичай, справжній фірмовий стиль – це брендбук в десятки сторінок, в якому прописано все до дрібниць. Такий підхід потрібен великим компаніям. Але для більшості маленьких фірм, які хочуть бути “стильними” достатньо міні версії, а саме: логотип, фірмові кольори і шрифт.

В більшості випадків, цілком достатньо таких елементів фірмового стилю, як логотип і фірмові кольори.

Фірмовий стиль потрібний для того, щоб зробити певний бренд, виробника чи просто маленьку фірму, впізнаваними і виділитися на фоні конкурентів, відрізнятися від них. Використовувати фірмовий стиль можна у всьому: на рекламних матеріалах, на подарункових горнятках чи футболках, на фірмовому транспорті, на упаковках продукції тощо. І сайт компанії також має бути виконаний у форматі корпоративного стилю.

Фірмовий стиль – це індивідуальність Вашого бізнесу!

Компанія, що вчасно подбала про фірмовий стиль, має велику перевагу над конкурентами, що не приділяють йому належної уваги.

Є багато прикладів того, як відсутність фірмового стилю, або навпаки його низька якість, знижує прибутки компанії. Фірмовий стиль слід обирати і не надто яскравий і не дуже сірий. Адже він буде використовуватися у рекламі і не повинен різати очі, але залишатися помітним. Треба знати, що створення фірмового стилю — це одна з перших справ, про яку варто подбати при створеній компанії, навіть якщо вона зовсім невелика. Ідея будь-якого бізнесу – це отримання прибутків, а корпоративний стиль це важлива складова у цьому процесі!

WCDT Design Studio пропонує Вам, крім розробки інтернет магазину, сайту візитки або бізнес сайту, також розробку фірмового стилю, що включає в себе створення логотипу, підбір фірмових кольорів і шрифту.